ett ord...


Ja, då va det som ett bra tag sen sist :) 
Hänt mycket men orkar inte skriva om allt :P
Varit sjuk hel veckan men på måndag blire att gå till skolan :)
Ha inte fått något rum/bostad i kiruna än så för mig är det jätte jobbigt det här med att ta mig till skolan.
Är så deppig över det.
Att inte en jävel ställer upp för en, shame on you!

Aja, som tur är ställer min underbara mami upp för mig o kommer köra mig varje morgon! <3
(dock bara på ledigveckorna)
Fick ont i hjärtat när hon sa det o va tveksam över det, inte ska dom lida bara för att jag inte klarar av att ta bussen liksom.
Men hon va fast över sitt beslut o jag älskar henne så mycket för det o uppskattar det upp till x3000
Familjen<3

Mamma<3

                                               



Kommentarer
Postat av: Mabro

Ni hao hurrudu XD, jag har ju sagt till dig o bo hos mig ju :D why u no listen? D;<3

2012-09-17 @ 08:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0