Blottar jacka is da new thing ;)


Meeh, då va den andra gången på stadshuset gjord :) så nu är det bara imorgon som man behöver åka in till stan sen är den klart! wohoo :P
men imorgon ska vi bara ta "liken" som jag kallar dom och sätta dom på platsen vi valt xP hahaha ^^
sen är ALLT klart, o va kan det ta typ en kvart, 20 min. Så rätt onödigt.
Känns som att jag bara kommer åka dit sen hem igen xD Typ bara slösa bensin. Aja, är det värt det? kanske :P xD

aaaanyways, hämtade jackan idag, o jag typ älskar den! :D men känner att knapparna kommer låssna så många ggr xD Men de är bara o sy fast dom igen :P

Men det är värsta blottar jackan!! Hahaha xD Den ha bara 3 knappar vid bröstet. that's it xD
Jahapp, vad gör man nu? spelade en stund men va sååå boring >.<
Kommer väl dryga här en stund o sen kanske titta en film, om jag hittar någon :S




그녀는 자신의 날개로 이동합니다.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0