beställda


Nihao! Imorgon blir det o jobba med projektet med Porro :)
Blir la nice! hahha "la" fan va cool jag är xD

Beställde hem 2 par skor nyss :D istället för en vinter jacka, mehe, ja kommer frysa i vinter xD
nää ja är varm blodig! ^^
Men iaf, skorna jag ville ha fanns inte i min storlek i svart/grå :/ 
Så det blev ett par bruna ist ^^
Skulle helst vilja ha dom svarta men helvete!! ha ju alltid svart på mig, måste juh variera ^^
Och så tog jag vinter kängor :)
Liknar mina gamla kängor. äädööh,därför jag tog dom xD haha

Men dom bruna hade ganska så slät sula så med dom kommer jag bara slira runt med på vintern! så va tvungen o ta kängorna också för dom hade mer "gropiga" sulor xD

hahhhahahaha vilken bild ja fick i huvudet nu xD...............*dog*

         

aaanyways!! ska titta lite Family Guy nu sen sova sova säng säng säng :D 
Sovmorgon imorgon!! wohoo ^^

Jo juste! färgade håret idag, kashmir röd :) 
länge sen man såg mig i rött :P
Lite lustigt ^^






Kommentarer
Postat av: Mabro

hahhahaha vadå porro XD ?! love those le shoes ! :O

2012-09-19 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0