Ännu en helg


Mjaah ännu en helg som går åt till att åka till stan o vara på konst workshop. Men nu måste vi gå på söndag också! Aaaja, tur att vi får komp ^^

Till något annat då!
Väntade i hela 1 ½ timma på att Psykologin skulle börja, o när det va dags gick jag dit vart vi hade förra gången, meeeen ingen va där, o psykologi va inte med på klassrummets schema. Så jag va liksom helt förvirrad o gick runt hela skolan o sökte men hittade inte :S
Så fick jag frånvaro pga det -_-'  FUUU!!
På måndag går jag till samma klassrum o ser efter, om läraren inte är där såå måste jag be tomas eller någon ta reda på det här, fett irriterande!! >.<

Men efter det gick på stan o tog ut bidraget xD haha första dan, lol!
Sen gick jag till Lindex o köpte mascara, puder o vattenfast eyeliner :) så dä va näääjs :D
Kom hem o sedan dess ha jag inte gjort något vettigt xP

Ska hämta ut min jacka imorgon! wohoo! :DD 
Nu slipper jag frysa! ^^

Kommer så väl ihåg den här dagen. o himlen va juh så sjukt vacker! ^^



Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth

Sjukt fina bilder!

2012-09-29 @ 12:02:19
URL: http://emmaelisabethjervi.blogspot.com
Postat av: Fridus

Taack Emma! :D

2012-09-29 @ 20:42:44
Postat av: Mabro

ahnyohng! :D najs som fan mannet, vattenfast eyeliner e bra. fats den börjar smula när det blir blött xD

Svar: mmmmhm märkte det, fast då blötte jag o gnugga xP men annars så :)
Frida

2012-09-29 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0