1300 är billigare än 899.....O.O ?


Meeh idag när jag kom hem börja jag städa rummet o bestämde mig för att mublera om :)
tog bort benen på sängen o flyttade allt :) 
blev nöjd med hur det blev men en sak stör jag mig på. jag kan inte titta tv när jag är i sängen xD
ser bara baksidan av den. Sååå antingen ska vi köpa ett fäste som man sätter fast i väggen eller nå sak som man kan sätta den på som snurrar :P få leta runt lite ^^

Hmm nu resten av kvällen ska jag bara titta en film o äta djungelvrål o dricka Trocadero! ^^ mums!

Jo juste beställde hem en jacka igår :) hittade en fräsig kappa :P men 899!! fyfan va dyr xD
Mamma också så rolig.
Jag: den kostar 899.
Mamma: vaa? fy va dyrt!
Flera timmar senare
Mamma: Frida! kolla den här kappan ska jag beställa.
Jag: ja men den va juh snygg, riktigt cool! hur mycket kostar den?
Mamma: 1300.
Jag: whaaat? jävla va dyr!
Mamma: nää inte va den dyr.

hahahaha min va dyr men inte hennes, wtf liksom! xD





Kommentarer
Postat av: Mabro

tuppla-moral XD

2012-09-24 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0