Studenten?!...MAMMA JAG VILL INTE!!


Då va konstensvecka slut :) va juh lite trevilgt men ja... vi säger så xD
Imorgon är det fredag o det är vanlig skoldag. men efter skolan ska jag och mor till Jysk o köpa ny fotölj till mig xD min är som sagt sönder. men hoppas dom ha inne någon, för behöver verkligen en nu, får svin ont i ryggen av denna :S
Men vi får se ^^

Haha ha levt en vecka före nu, trodde att det va vecka 41 men det va tydligen bara 40.
Och Historia arbetet ska in vecka 41 på fredag så jag ha ju dampat med den nu i veckan och bara helt stressad skrivit ner allt xD Meen så är det en vecka till innan den ska in xD
skit! Aja, men då får man chilla denna vecka då :P eller förbättra den o få högre betyg?... näääh orkar inte xD

Ha försökt designa min student mössa för en stund sen. :P
Meeen jag vet inte, jag känner att jag inte är taggad alls att ta studenten :S
MAMMA JAG VILL INTE xD typ så känner jag mig xD nervös,stressad, känner som att jag inte förtjänar att ta studenten och att om jag bara får samlat betygsdokument eller va det hette kommer det kännas fel att ta studenten :S hojja!! jag orkar inte! >.<
Mitt liv är kaos just nu, eller inte livet men mina tankar :/
Aja får ta det som det kommer :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0