bara för att Ailee är underbar!

Assö jag ha inget att skriva om D:
meeen jag kan lägga upp en bild på mina svärd som jag köpte för 2 veckor sen? tror det är 2 veckor sen :P

vet inte vad den lilla heter xD
wakizashi( i think )
katana 101cm


dom ser helt CP ut efter min pappa ha varit o kollat på dom, den i mitten är inte på sin rätta plats :P haha

mmm nu ha jag inge.... aah glömde nästan!! D:


aaah sådär ja nu blev det nice :D
Älskar henne!! oooh så sjukt bra röst :D <3 och hon är bara en trainee och ändå så bra! :D





Kommentarer
Postat av: Mabro

Men goood damn va snygga dem va O_O samruajsvärden alltså, nu e ja ju sjukt avis pårej xD fast du har samma ställning som ja :D

2012-04-03 @ 07:57:49
URL: http://marrebrindedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0