Random



Okeeej förra inlägget va vääääldigt depp och ber om ursäkt för det :P va bara tvungen att få ner det :)
hehe, nu mår jag väl liiite bättre än den dagen men fortfarande tungt :) men jag jobbar på det! :D

idag va jag inte  skolan pga att jag skulle till gve OCH för att jag mådde bajs :S yrsel uta h-vete :( 
men imorgon åker jag om jag inte missar bussen då xP

nu dom kommande inläggen kommer det va ett klipp från youtube för jag ha sååå många låtar att dela med mig
:D haha wtf heter det så? dela med mig, lol xD

den här hitta jag idag, först va den dålig som fan men nu är den på repeat :P


Kommentarer
Postat av: joxon

sv: jaa frille :) kan va de D: kännt ganska mycke press den senaste tiden :/

2012-03-26 @ 23:12:38
URL: http://josefineviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0