Livs lust, vart är du?


Som rubriken lyder, vart är du?
Ha inge ork till något, nu på lovet skulle jag måla och plugga körkort och vara ute mycket. men blev det av? neeej. orkar inte, ha inge lust att öhm ursäkta leva D:
Orkar inte plugga till körkortet, orkar inte med skolan, orkar inte motionera, ORKAR INTE LEVA!! vet fan inte vad jag ska ta mig till!! 
Skolan också den bara trycker ner mig ännu mer! ångest, nervositet, stress! aaaah jag orkar inte!!
aah ha typ gråtit varje kväll under lovet innnan jag gått o lagt mig för att jag tänkt på skolan och skiten!

Vill inte prata med mor (inte nån förresten), vill inte att hon ska må dåligt över det, fast hon ha sagt att jag kan berätta allt till henne men jag kan inte, vill inte...
fan vad ska jag göra ;__;

får väl sitta här i mitt rum arbetslös och bli en brud på 500 kg och ruttna bort så man måste ta sönder huset och en lyftkran för att få ut mig ur huset. hahaha omg nu spåra det totalt xD LOL!!

lust och bara gå ut och skrika JAG ORKAR INTE!!!! allt vad jag fucking kan! AAAAAHH!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Naw Fridaay ;_; Det var inte roligt att läsa. Finns här för dig om du vill prata eller så. Skolan är bajs. Men kom tillbaka ändå, vi saknar dig där. Vi hjälps åt så klarar vi det. Snart är det lov igen :)

Ta hand om dig bro fist :)

2012-03-14 @ 21:24:21
Postat av: Mabro

Men Frida, du får inte tänka såhär... jag älskar dig och jag har själv mått dåligt och suttit i skiten, alla saknar dig i skolan och jag har jättetråkigt och saknar dig varje gång du är borta :( tonåren e värst som sagt men du tar dig igenom den un-breakable wall närsomhelst! tänk positivt!<3 jag är alltid här för dig!

2012-03-23 @ 00:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0