Saints row The third


Ha varvat Saints Row The Third för någon dag sen så nu finns det typ inget att göra förutom alla tråkiga aktiviteter :P
Men så idag kom jag på att jag ska göra om min gubbe. Jag tittade runt på Youtube som andra hade gjort på kändisar och sånt så jag utmanade mig själv med att göra en japansk kille men den blev inge bra, typ miffo xP men så kom jag på att göra Angelina Jolie fast som Lara kraft :P så jag började med "henne", först såg hon också miffo ut men sen blev det bättre :) fast profilen på henne ser fortfarande CP ut så ska fixa det sen :)

Blev faktiskt jävligt nöjd :P Jag som amatör fick ihop något sånt här!! Fuck yeeah! xD
haha men då tog det flera timmar o göra den också, typ 5 timmar eller mer xD snacka om att jag är less xP 

såå här kommer en bild på resultatet :) kommentera vad ni tycker :D 






Kommentarer
Postat av: josse viklund

de blev awesome ju! :D

2012-06-25 @ 21:08:24
URL: http://josefineviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0