Feeling glorious!


Fått dom där Chili burn tabletterna som tydligen ska hålla förbränning i gång hela dagen. Och dom räcker i en månad så får se om dom är så bra som det sägs :P

aaanyways!! som rubriken lyder, är så positiv till att träna och äta nyttigt, Idag märkte jag att min magsäck krypt :P blev mätt jätte snabbt :D thats nice! :)
Men ha typ varit besviken för att jag ha hållt på i en månad och det synns typ ingenting, men då ha jag varit dålig med maten, nu äter jag bara proteiner, ibland unnar jag mig själv med makaroner o sånt :P 
Väger mig dock inte, vågar inte! D: så mäter mig ist xP

men enough whit that shit :P upptäckte en UNDERBAR låt idag!! fick tårar :') SÅ BRA VAR DEN! ÄR!
Dör varje gång jag hör den :)




Men får mommos lägenhet på måndag till på fredag :D Fett med nice!
Och veckan efter åker jag och mor på en weekend till Luleå och bor på hotell i 3 dar och ska shoppa shoppa shoppa och äta, äta äta och bara mysa, mysa, mysa :) vi kan kalla det för mor o dotter helg, yäääh! ::D  <--Fråppel eyes xD (4 eyes) hahaha lol :P 

Men nu ska jag snart gå o sova så jag vaknar på MORGONEN o inte förmiddagen xD måste vakna tidigt så jag hinner träna xD
Märkte att när jag vakna 12-1 så va dan för kort o hann bara med ett tränings pass xD men nu vaknar jag 9 och hinner med 3 utan att tänka neggo :D skulle kunna sätta 2 pass till på morgonen före frukost och mellan 3-4 tiden men orkar inte xD räcker med tiderna jag ha nu :P får se sen hur det blir :)  
Jaja men döööh bye xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0