Damn you!

Är så arg på mig själv! hojja! på senaste tiden ha jag blivit så besviken på mig själv. Sen jag va ett barn ha jag velat lära mig spela fiol, Älskar fiol musik! kanske inte mozart o gänget men andra xD
Förut när jag va mindre o gick i typ 4-5 så skämdes jag för att jag gillade fiol musik (klassisk musik) så jag lyssnade inte på det o lärde mig inte spela heller -_-' idiot som jag va så brydde jag mig om vad alla andra tyckte :S
Men nu när jag ha blivit äldre har jag fått mer vett i skallen och lyssnar o tycker va fan jag vill och bryr mig inte om vad andra tycker och tänker om mig! ;)
Men nu har jag en klassisk musik period som mest består utav fiol.

Tittade på en sida vart dom säljer fioler och den jag "föll" för kostar 1495, ord.pris:2495 kr :) och så fanns det notställ, axelstöd, pitch pipe och dom va väldigt billiga, under 100 lappen :)
Jag ha sån lust o börja spela men vill gå en kurs så man lär sig grunderna o det :P 
Tänk om jag hade börjat spela i typ 4an, då skulle jag juh va ganska bra vid det här laget! faaan!! i hate my self becouse of this!! >.<
Ajaj,men det är aldrig för sent i guess :)

Fiol och Piano ha varit mina favoriter inom instument men fiolen ha jag brunnit mest för :) 
Kan inte beskriva hur mycket jag älskar fioler!! det bara går inte :')
Så vänta bara en dag, EN VACKER DAG SKA JAG KUNNA SPELA FIOL!! om det bara är en låt, spela roll bara jag kan spela något!! ;)












Bestämt mig att jag ska äga en Vit fiol, fast jag inte kan spela men jag ska ha en! xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0