boring as hell


Ja då sitter man här och har ingenting att göra, får seriöst damp snart! >.<
Mommo skulle komma hem idag men så blev det inte, o så skrev hon: kommer kanske på fredag. jag ba....dog, är så less o vara här när nu, speciellt nu när lollo är sjuk, annars brukar hon vara här men inte nu! SLUTA RÖKA OCH BÖRJA TA VITAMINEEEER! xD

Dom bästa skulle komma hit idag men det blev inte av så vi ska ta någon annan vecka, fast då blire o vara hos mig om inte mommo är snäll o låter oss ha hennes lägenhet :)
Meeen nu vill jag bara hem :P

Nästa vecka åker som sagt jag och mor till Luleå :) det ska bli fett nice! :D meeen tror inte mamma är så taggad, lät då inte som det :/

aja men det va allt, sooi bye! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0