Positivt!


Mmm ha varit väldigt deppig nu när skolan snart börjar :/
kommer ha så jävla mycket o pendla, pallar inte pendla nåmer.
Sååå ha varit vääldigt deppig o grubblat över det jätte mycket o ha bara blivit värre. Men igår satt jag o mor o prata när hon kom hem från jobbet o vi kom in på skolan o ja sa att jag inte pallar o pendla o att jag kan fast ta pappas husbil från 800 talet o stå på en parkering xD
Men då kom vi på att fammos gubbe bor i ett hus o skulle hyra ut ett rum till min morbror men han ville inte ha det så mommo ringde till honom o på onsdag ska vi titta hur det ser ut :)
Så nu är jag mer positiv med att skolan snart börjar :D
SLIPPER PENDLA!!! SLIPPER VA NERVÖS PÅ MORGONEN!! SLIPPER VAKNA 06.00!! :DD Är smått glad ^^
Men det är en jävla bit till skolan, han bor typ längst bort på loussa? vet inte hur man stavar xD lolz men porfyren :P Men iaf de är bättre än att pendla xD

Nog om det :) den här veckan ha bara runnit som när man har rännskita xD hahahahahahah lol xD
så ja nu är det fredag o snart ska jag på konsum o sen ska ja cykla o efter det blir det film :)

B2AST har en ny låt!! :DD nöter den som f**n ^^
Deras hårfärger (Y) :P

Lulz de va allt sooii, enjoy the song! :D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh fy i helvete nu kom jag ju på att jag kan flytta till stan när jag vill, varför har jag inte tänkt på det tidigare?! xD

2012-08-06 @ 04:12:39
URL: http://mirkus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0