Fuuuu! >.<

LOL trodde det va lördag idag xD haha

Men iaf, är så buhu ledsen att jag inte kan följa med klassen till Norge :(
Först va jag sådär "näää fan inte orkar jag" som man alltid är men sen så kom jag på hur kul det kommer bli med alla i klassen, bara flumma i norge :D .... men så får man andnings promblem IGEN!!
Så mamma beställde tid till sykhuset (sjukhuset xD) på måndag så jag kan inte följa med! ;__; 
och visst kunde jag skita i läkar besöket o åka meeeen jag vill verkligen veta varför jag andas som en astmatiker och bäst av allt så får jag förhoppnings vis medicin (bricanyl) om jag får bricanyl kommer jag älska med den på nätterna... xD haha nej men då kommer jag kunna ta den direkt när jag får svårt o andas :DD de blir nice :)
men som sagt, jäääätte tråkigt att jag inte kan följa med :'( 

Men klassen! ni får ha trippelt så roligt för mig och Anna :DD <3 o så får ni ta massa foton :)
will miss ya for 1 fuckin week :)

O därför sörjer jag med denna tragiska låt xD  ^^
It's on Vietnamese! :D deru ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0