Vila i frid Ester <3

Nu var det ett tag sen jag blogga, men det är så att denna sida ha inte funkat på min Google crome så då ha jag typ inte orkat strula och bla bla bla :P
men nu tror ja att jag är tbx :)

2011/06/09
Vila i frid Ester<3
saknar dig sötis<3
Ha inte fattat att hon är borta...
att hon aldrig kommer hem igen, kommer aldrig få höra hennes udda mjau nåmer, kommer aldrig få se hennes svans som viftar åt alla håll å kanter...usch vad jobbigt det är :( lilla misse, varför leker du på vägen, se nu hur det gick. :/
Ska måla en tavla, som ska vara om Ester, vill ha med moln/himmel och vingar + en text, måste ta här någon dag och klura ut och rita skisser hur det ska se ut :P och så måste jag köpa en duk eller en tavla :)
aja nu orkar jag inge mer, jobb i morgon :P taggad, haha not, hui yah vad jobbigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0