Yume wo mite yume wo mite aruiteiku.

(Depp inlägg, måste få ut lite så att jag inte bryter samman)

Idag såg jag filmen Flicka. I slutet berättar Pappan att han älskar Katy (dotter) och att han ha gjort fel osv osv
(ni som sett den förstår vad jag menar)

Det fick mig att börja tänka på min "pappa" asså han är juh min pappa men ändå...nä.
Han ha alltid varit en speciell pappa som inte visat kärlek till sina barn och sånt men då såg jag fortfarande honom som min pappa... men det var den där dagen då han sabba allt. Då han inte kom till sjukhuset. Jobbet kom före mig, hans dotter, hans enda dotter.
Han försöker att få bättre kontakt med oss. Men det han gör tycker jag bara är patetiskt...Ingen idé att försöka vinna tbx min kärlek...



Vill inte ha det så här, det tar ont... </3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

2011-07-20 @ 21:51:15
URL: http://lifeofnonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0