nu då?

Nu är det slut på jobbet och jag vet inte vad jag ska göra, Lollo och Denice jobbar T__T
synd att man inte ha fler vänner ;) hehe
sen torsdag ha jag haft sjukt jävla tråkigt :S fan kunde jag inte få lägenheten nu, då skulle jag kunna vara med Julia, Anna, Sanna, Marre Kristina och Miranda, men näää som dom sa: du kanske får den i september. aaaaah blir galen -_-'
ha inge drama å se på heller, sitter och väntar på två som kommer ut i juli eller oktober, kommer inte ihåg när :S
aja det va typ allt nu ska jag sitta här och ha tråkigt :( tyck synd om mig ;D
Måste fixa den här också, den fick juh en röd fläck som inte ska vara där -_-' guh vad förbannad jag blev, men funderar på att måla typ hälften svart och texten handlar om regn så göra nå dropp liknande sak xD

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sjukt snygg tavla! :D

2011-07-12 @ 16:54:42
URL: http://lifeofnonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0