Åsikter jao


Här om dagen börja jag fundera på det här med att lita på folk. Det är väldigt modigt om man tänker efter. Jag ha lärt mig att inte lita på någon, fast jag känt den personen i flera flera år så kan jag inte lita på den, inte på någon. jag vågar inte, lol.
Jag känner så här att det finns inte en enda person som håller det dom lovar eller håller den där hemligheten som den andra berätta. Finns säkert någon MEN den där någon är inte mänsklig. haha.
Och alla snackar skit bakom ryggen på varandra, det spelar ingenroll hur bra vänner man är, man gör det. För man blir less på den andra någongång och måste typ få ut det innan man får ett utbrott på den personen. Visst borde man vara ärlig men det är inte lätt...
Jaja nu kom jag inte på något, haha.
Så jävla falsk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0