take care <3


Igår när jag skulle sova så låg jag på sidan,kände att någon gick bakom mig (ett djur) trodde det var dosan men när jag vände mig om så va ingen där, det första jag tänkte på va Ester, ester är här med mig, (ja jag tror på andar) så jag börja prata med henne, frågade om hon mår bra och att vi, familjen älskar henne och att hon är enormt saknad. Så frågade jag morfar om han kunde ta hand om henne så hon har det bra. Och att se efter mor och far i turkiet och att dom kommer hem. Börja juh gråta vafan ;__; o_o 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tittade filmen Trust igår. gud vad bra den var :/ fick juh tårar där mot slutet :S 
Skulle se den med mor men kunde inte vänta, får se den en gång till med mor sen dåe :D hon kommer gilla den ^^
Efter jag tittat den säger jag bara: Förlåt mamma<3 ;__;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0