Rensat Datorn

Konnichiwa! :)

Blev nyss klar med att rensa datorn från onödiga bilder, det blev 487 raderade bilder, vissa va inte onödiga och kanske betydde mycket för mig men kände att jag va tvungen att radera T__T
Det var tungt :'/ uuscha ;__;
Men EN bild kunde jag verkligen inte radera... en bild på mig, Denice, Erika och anonym...jag vill men kan inte ;__;
varför det är så...jag vet inte... kort sagt; Den betyder så mycket men ändå sårar den mig.
Fick tårar när jag titta på den T__T
hmmmm anyywaaaay!
Ha inte gjort så mycket idag, ehe ingenting om jag ska vara ärlig ^^
eller...jo jag ha övningskört! :DD Det går bra, men jag måste öva mycket på när man ska hitta dragläge och sånt :P men annars så går det suuuper bra ^^ enligt mamma :P hehe...
Det var allt från mig ^^




seeeyaaah! :DD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0