Indval

Imorgon ska jag och far ha ett möte om indvalen med min mentor och någon annan :P hehe varför vet jag inte, men tror det är för att jag inte ska ha matte B, ska ta något annat :P haha klarar inte ens matte A så ska inte utmana ;DD ^^
jag ha valt Ung företagsamhet och trafikutbildning till 2:an och till 3:an Psykologi A och Filosofi A ^^

aaaaanywaaays, idag kom jag till skolan och hade glömt skåp nyckeln så orkade inte va på lektioner, sjukanmälde mig, busiga jag ^^ hehe :P 
Jag, Denice och Moa och gick först till COOP och köpte kakor sen till Denice lägenhet och tittade på Shrek ^^ och jag med min skadade fot kunde nästan inte ens gå :( trodde jag skulle dö :S
efter det gick vi tbx till skolan och dom hade lektioner medans jag satt nere vid OP (Omvårdnads Programmet) och skrev på Japanska ("tecken") och lyssnade på musik ^^ hehe :P <3
känner att jag ha jätte mycket restuppgifter i svenska och engelska xD men får ta uppgifter imorgon och jobba på helgen :P så går det när man skolkar och har sig ^^
meeeeen kommer jag göra något?..... neeeeeh xD haha jag säger så mycket men gör inget ^^ busigt :P
hmmmm tittat en japansk vampyr serie. tittade klart den för ett tag sen :P den var väl si sådär, sett bättre men den var inte dålig :P Den hette Koishite Akuma ^^ nu ska jag bara hitta en ny serie eller film å titta på :P
meeen det var nog allt jag ville säga ^^


Btw köpt trådlöst tagentbord, it's AWESOOOME!! :DDD i love it ^^ <3
Seeeeeeyaaah!! :DD ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0