Beautiful Hangover

Konnichiwa!! :DDD
Mmm nu är det loooov, guuuh så sköönt ^^ :DD *happy face*
vet dock inte vad jag ska göra :O meen det blir väl å dega :P ^^
Taha min mormor berättade en sak och min kommetar va: Du är en hora...
hahahaha då tänkte jag *men härreguh inte säger man hora åt sin mormor*
hahahahaha men hon skrattade bara :P ^^
Nöter My Bus av Jang Geun Suk  ^^


Jaaa nu ha jag typ inget å göra, försöker hitta en bra film eller serie, men det går inte bra :P
Tittade klart Tumbling igår, den var riktigt rolig och suuuper bra ^^
nu ha blev jag less på att skriv så slänger upp en bild istället ^^


Bild på skådespelarna i Tumbling



seeeeyaaahh!! :DDD ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0